+380 (50) 15... показать
Оплата и доставка

Оплата и доставка

Доставка осуществляется транспортной компанией Новая Почта, Укрпочта наложенным платежом  и по  предоплате.

Способы оплаты

Мгновенная рассрочка
Наложенный платеж
Оплата на карту «ПриватБанк»
Оплата по реквизитам на расчетный счет
Минимальная сумма заказа 150 ₴

Способы доставки

Новая Почта По тарифам перевозчика

Доставка осуществляется транспортной компанией Новая Почта, Укрпочта наложенным платежом ( оплата за доставку в отделении Новой почты), и с оплатой на карту Приватбанка или на расчётный счёт.

Регионы доставки

Украина (по всем регионам)
Азербайджан (по всем регионам)
Беларусь (по всем регионам)
Казахстан (по всем регионам)
Таджикистан (по всем регионам)
Узбекистан (по всем регионам)
Россия (по всем регионам)
Армения (по всем регионам)
Грузия (по всем регионам)
Молдавия (по всем регионам)
Туркмения (по всем регионам)

Условия возврата и обмена

Возврат товара по договоренности в течение 14 дней

Правила отримання товару у перевізника Замовляючи послуги перевізника Ви автоматично даєте згоду на наступні умови: Отримуючи замовлення через перевізника, Ви зобов'язані перевірити продукцію на кількісні та якісні показники у відділенні перевізника. При виявленні пошкоджень або кількісної нестачі продукції. Ви повинні скласти акт у відділенні, разом із представником перевізника. Данний документ свідчить про порушення домовленостей зі сторони продавця та перевізника. Буде проводитись розлідування з чиєї вини були нанесено збитки. Копію документу необхідно надіслати будь-яким зручним способом: електрона пошта sales_admin@stozhary.net.ua, вайбер 0675396421 (фото), При дотриманні данних вимог Інтернет-магазин зобов'язується повернути партнеру кошти які були перераховані на рахунок, після отримання повернення. НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ за умов: Новий товар більше ніж через 14 днів після отримання Товар з якістю «брак» без акту прийому-передачі, складеного у відділенні перевізника Товар з якістю «брак» , що потребує додаткової перевірки, яку не можливо провести у відділенні перевізника – після спливу 3-денного строку з моменту отримання товару.